Bakkerij ’t Stoepje presenteert met trots de vernieuwde formule!

Beleving en persoonlijke aandacht spelen een grotere rol

Nieuwe formule introductie Bakkerij 't Stoepje

Spakenburg, 6 december 2017 – Vandaag introduceert Bakkerij ’t Stoepje de compleet vernieuwde formule. Beleving en persoonlijke aandacht spelen een grotere rol, en de lokale bakker staat volledig in de spotlight. Zelfs de opvallende gele kleur is vervangen door een meer eigentijdse uitstraling!

De nieuwe uitstraling, huisstijl, verpakkingen, bedrijfskleding en verkoopwagen zijn een antwoord op verschillende trends en ontwikkelingen, waar ’t Stoepje al langer op inspeelt. Zo zijn Vitaalbroden en glutenvrije producten de afgelopen jaren aan het assortiment toegevoegd, waardoor ook de steeds bewuster wordende consument de weg naar de markt wist te vinden. Middels deze grote verandering laten de bakkers uit Spakenburg zien dat de traditionele Nederlandse markt nog steeds een eigentijdse ontmoetingsplek is voor jong en oud.

Vernieuwend en hedendaags 

De vernieuwde formule wordt stapsgewijs doorgevoerd op verschillende markten, te beginnen met Huizen, Mijdrecht en Harmelen. Hoewel de uitstraling verandert, blijft de kwaliteit van het brood en banket zoals de klant gewend is. Een strak design met eigentijdse kleuren en materialen vervangt de kleuren geel, rood en blauw. Deze metamorfose is toegepast in de marktwagen, verpakkingen en de website, waarbij gekozen is voor een ontwerp met materialen als hout en beton, stoere grijstinten en een prominente rol voor de bakker.

Klaar voor de toekomst

De komende jaren wordt de vernieuwde formule verder uitgerold over alle markten van Nederland. ‘’Met de nieuwe look-and-feel is Bakkerij ’t Stoepje klaar voor de toekomst, en zijn we er van overtuigd dat we ook de jongere doelgroep aanspreken!’’ aldus Pierre Fleuren, formulemanager bij ’t Stoepje.

Over Bakkerij ’t Stoepje

Bakkerij ’t Stoepje is opgericht in 1979 en is de bekendste en grootste franchiseformule in brood en banket op de markt. De bakkers van ‘t Stoepje trotseren weer en wind om op meer dan 600 markten te staan. Dagelijks bieden zij vers brood en verrassend lekkere koeken aan. Gevarieerd, ambachtelijk maar ook vertrouwd door heel Nederland.