BATU Kombucha

Culinair Glory Hole restaurant met chef Freek van Noortwijk BATU

De Bruijn PR verzorgde de publiciteit voor het eerste culinaire Glory Hole restaurant ter wereld. Ter ere van twee limited edition smaken van BATU Kombucha werd een kamer op de Wallen omgetoverd tot een restaurant met de naam Satan’s Anus. Hier proeven moedige bezoekers ‘blind’ via een gat in de muur de culinaire hoogstandjes van chef Freek van Noortwijk die gebaseerd zijn op de nieuwe BATU Kombucha smaken. De eerste nieuwe smaak is gemaakt met de zeldzame Aziatische citrusvrucht Buddha’s Hand en de andere limited edition met de heetste peper ter wereld, Carolina Reaper peper, ook wel Satan’s Anus genoemd.

Joost Aartsen van reclamebureau Tosti Creative tekende voor het idee en de productie van de campagne.

BATU Kombucha

We nodigden media en influencers uit om een kijkje te komen nemen bij Freek van Noortwijk ‘in de keuken’. Onder andere RTL Boulevard, Misset Horeca en In de Buurt Amsterdam maakten een mooi video-item met aandacht voor de nieuwe smaken van BATU. De aanwezige food- en lifestyle influencers deelden hele mooie Instagram Stories en posts.

Naast de video’s in de landelijke en regionale media en aandacht via de influencers was er ook publiciteit voor BATU in de print vakmedia zoals bijvoorbeeld bij Bijzonder Uiteten en More Than Drinks.

Foodie Monique van Loon recenseerde de nieuwe limited edition smaken van BATU Kombucha.


Van start met een nieuwe campagne? Een productintroductie? Re-launch van een product? Neem contact met ons op!