Concordia de Keizer optimaliseert bedrijfsproces met Salesforce partner Intigris

Recruitment PR Kraanspoor De Bruijn PR Amsterdam Noord
Rotterdam, 10 september 2018 – Concordia de Keizer heeft gekozen voor de expertise van Salesforce partner Intigris in Amsterdam om de bedrijfsprocessen beter te stroomlijnen. De internationaal opererende verzekeringsmakelaar uit Rotterdam had behoefte aan een totaaloverzicht met alle informatie over potentiële klanten voor de optimalisatie van sales. Het Amsterdamse softwarebedrijf heeft een Salesforce oplossing ontworpen en geïmplementeerd. De partijen zijn er in geslaagd om als eerste Salesforce te koppelen aan ANVA, een softwareoplossing die veel in de verzekeringsbranche wordt gebruikt. 
Concordia de Keizer staat bekend als specialist in risicobeheersing. Zij biedt haar klanten oplossingen voor elk complex financieel- en risicomanagementvraagstuk en adviseert daarnaast op het gebied van pensioenen, zorg en inkomen en sociale zekerheid. De rol van de TTP (third trusted party) verandert snel. Axel Schreijenberg, Digital Innovation Manager bij Concordia de Keizer, vertelt: “Wij geloven dat een persoonlijke en professionele aanpak bijdraagt aan de concrete verbetering van de resultaten van onze klanten. Klanten verwachten advies op maat en informatie die aansluit bij hun situatie. Dit begint bij inzicht, inzicht in de afspraken die je met elkaar hebt gemaakt maar ook inzicht op alle touch-points die klanten hebben met je bedrijf, offline en online. Dit brengen we nu samen in Salesforce”. Door de samenwerking met Intigris zet Concordia de Keizer een grote stap in de richting van het koppelen van offline en online informatie.
Op weg naar menselijk digitaal
Intigris is sinds 2010 Salesforce partner en adviseert bij het gebruik van deze CRM software. “Het is van essentieel belang dat je samen hetzelfde doel voor ogen hebt. Intigris is een partner waarmee wij dat hebben bereikt. Bij Concordia de Keizer zijn alle touch-points met betrekking tot sales geoptimaliseerd, zodat in de toekomst klanten en prospects enkel nog relevante informatie ontvangen die is afgestemd op hun situatie. We ondersteunen onze menselijke kracht met de digitale mogelijkheden die er zijn. We zijn menselijk digitaal”, vertelt Schreijenberg tot slot .
De samenwerking tussen een IT-bedrijf en een verzekeringsmakelaar
Advies, configuratie, ontwikkeling, opleiding en support over Salesforce wordt uit handen gegeven aan Intigris. Esther Drieënhuizen, Technische Salesforce Consultant licht toe: “Het is wel duidelijk dat Concordia de Keizer de klant op de eerste plek heeft staan”.