Case Zonnegilde

maandak tot vrijdak

Zonnegilde, een specialist in zakelijke zonne-energie, stond voor personele uitdagingen vanwege de toenemende vraag naar zonnepanelen en de groeiende zonne-energiemarkt. LamaLama, een creatief bureau, bedacht een gedurfde wervingscampagne. Ze lanceerden een werkenbij-website en een hilarische videoclip en een spotify album met een ode aan het werken in de zonne-energiesector. Voor elke openstaande vacature werd een nieuw lied geschreven, van financieel administratief medewerker tot servicecoördinator en monteur.

Mediabenadering

De Bruijn PR zette de campagne kracht bij met publiciteit en zo verscheen Zonnegilde onder meer in de Trouw en het Algemeen Dagblad. De creatieve campagne van LamaLama en onze PR activiteiten leverden, naast de zichtbaarheid in de media, samen tientallen sollicitanten en meerdere vervulde vacatures op.

Ook benieuwd naar een PR aanpak voor jouw campagne? Neem dan contact met ons op om de mogelijkheden te verkennen!