Facilicom Group brengt corporate PR onder bij De Bruijn PR

Facilicom Group De Bruijn PR
Amsterdam, 6 juli 2023 – Facilicom Group start een structurele samenwerking met het Amsterdamse PR bureau De Bruijn PR. Het bureau is per direct verantwoordelijk voor de corporate PR werkzaamheden van de dienstverlenende organisatie, van strategie en advies tot aan de uitvoering. Daarbij zal een sterke focus liggen op Facilicom Group als werkgeversmerk en de activiteiten van de organisatie in relatie tot het sociale domein, het HR beleid en de duurzame inzetbaarheid van de meer dan 21.500 medewerkers.  
 
Facilicom Group is een van de grootste dienstverlenende familiebedrijven in Nederland en bekend van merken als Breijer, Trigion, Food&i, Incluzio en Gom. Het bedrijf is gestart in het facilitaire domein en heeft inmiddels een werkterrein gecreëerd dat zich uitstrekt over verschillende sectoren zoals zorg en welzijn.
 

Samen werken aan een betere leefomgeving voor iedereen

Wendy Aendekerk, HR directeur Facilicom Group: “De combinatie van het ervaren PR team, de kennis van de arbeidsmarkt en employer branding en het feit dat we al vaker goed hebben samengewerkt, heeft de doorslag gegeven om corporate PR nu structureel bij De Bruijn PR onder te brengen. Onze missie is samen werken aan een betere leefomgeving voor iedereen. Dáár doen we het allemaal voor. Dat maatschappelijk verantwoord ondernemen doen we al heel lang, ook toen dit nog niet zo’n hot topic was. En we zijn nog lang niet klaar. Aan alle verhalen die we hebben binnen ons familiebedrijf, willen we de komende periode meer externe aandacht geven. Om te laten zien dat we onze verantwoordelijkheid nemen, maar ook om andere bedrijven te motiveren om Nederland een beetje mooier te maken.”
 
Marianne de Bruijn, eigenaar van De Bruijn PR: “Als je het hebt over impact maken, dan weet Facilicom daar alles van. Het bedrijf zit echt op een berg met mooie sociaal maatschappelijke verhalen. We hebben er heel veel zin in om die samen met Facilicom naar buiten te brengen en we hopen daarmee ook andere grote en kleine organisaties te inspireren om op een positieve manier verschil te maken als werkgever!”