Twee nieuwe client directors voor employer branding bureau Steam

Amsterdam, 27 mei 2021 – Steam versterkt de accountafdeling met twee nieuwe client directors. Door van Dinten en Rick Geven zijn inmiddels gestart bij de employer branding specialist en zijn verantwoordelijk voor opdrachtgevers als Ministerie van Defensie, UMC Utrecht, de Politie en Holland Casino.
 
Beiden hebben ruime ervaring in de bureauwereld. Geven begon bij TBWA en is vervolgens via Publicis, Only en Havas Lemz bij Steam beland. In die tijd heeft hij brede ervaring opgebouwd variërend van branding, advertising en digital. Geven: “Steam is gespecialiseerd in employer branding en als liefhebber van merkbouwen vind ik dit heel interessant. Je moet heel dicht tegen de ziel van een merk aankruipen om mensen te kunnen overtuigen ook echt onderdeel van een merk te worden.”
 
Van Dinten werkt ongeveer 10 jaar in branding en was werkzaam bij verschillende bureaus, in verschillende branches en in een veelzijdigheid van rollen. “De combinatie en afwisseling van werkzaamheden is voor mij belangrijk. Ik wil van strategie en concept tot de uitvoering betrokken en verantwoordelijk zijn. Bij mij is het what you see is what you get!” aldus Van Dinten.
 
De start van de twee nieuwe client directors volgt na meer intern nieuws binnen Steam. In maart kondigde het bureau de integratie aan van het digitale bureau Talmark, en maakte het een managementwissel bekend. Managing Director Marco van Rookhuijzen is verheugd met de aanwinst van Geven en Van Dinten: “Dit stelt ons in staat Steam verder te laten groeien en onze opdrachtegevers een professionele en ervaren basis te bieden voor hun samenwerking met Steam.”