Werken bij PostNL. Breng het samen

Breng het samen
Den Haag, 12 september 2022 – ‘Breng het samen’ is het thema van de nieuwe employer branding-campagne van PostNL in Nederland, ontwikkeld door arbeidsmarktcommunicatiebureau Steam. In een tijd van krapte op de arbeidsmarkt is de naamsbekendheid van PostNL weliswaar hoog, maar het is niet altijd duidelijk welke mogelijkheden PostNL allemaal biedt als werkgever. De campagne, die bovendien recht doet aan de interne trots, moet hier verandering in brengen. De campagne bestaat uit zowel online als print uitingen op onder andere social media, posters en billboards.
 
Van data-specialist tot bezorger of HR-medewerker, bij PostNL werkt iedereen aan één en hetzelfde doel: het bezorgen van bijzondere momenten. De campagne sluit daarom aan bij de positieve boodschap die PostNL merkbreed uitdraagt: ‘De bezorgers van bijzondere momenten’. De campagne laat de gedeelde mentaliteit van doeners, samenwerkers en meedenkers zien. Bij PostNL maken collega’s elkaars werk mogelijk, dus ook de IT-, tech- of logistiekspecialisten hebben een rol in de campagne.

Stevige uitdaging

Silene Geuze, Senior Adviseur Employer Branding bij PostNL, vertelt: “Onze organisatie is in ontwikkeling, binnen alle vakgebieden. Dat brengt een stevige uitdaging en verantwoordelijkheid om talentvolle medewerkers te kunnen blijven aantrekken en geboeid te houden. In deze campagne willen we als werkgever laten zien wat PostNL in huis heeft, verbinden we de mensen die bij en voor ons werken en maken we potentiële nieuwe werknemers nieuwsgierig.”

“’Breng het samen’ vertelt het verhaal over PostNL als werkgever,” licht Door van Dinten, Client Director bij Steam, toe. “PostNL bestaat uit één groot team, alle schakels zijn gekoppeld. Een uniek vertrekpunt voor de campagne!”

De video is hier te bekijken: https://www.postnl.nl/brenghetsamen